2008-10-26 00:30:56Gloria Hung

lee排~~

食飯with taktak~~三個星期有多無見la

食飯with kevin~~ 去cwb 東京到食

食飯with my uncle~~ 去屋企附近食大餐

都係食飯........

 

之後日日都係 忙完lee樣 就忙另一樣

再之後就好想訓覺~~

媽咪又開始身體差la

又一拖再拖 唔去詳細check下

佢去游水 我又提心吊膽

因為佢自己一個去海灘  又話我知差d出事 因為腳抽根

每次佢去 我打電話搵唔到佢 都會好擔心

醫生話游水對佢好 我又無時間陪到佢去

我而家已經control下自己d火爆脾氣

咩都就晒佢~~  只希望佢身體健康 

 

就黎萬聖節~~ 都唔知玩咩好

好想去玩下 ~!! 

下星期四 同瑪莉去party

從來唔參加lee d party既我

都去下la  去散下心都好~~

 

我知好多朋友都好關心我 多謝你地

我而家都慢慢習慣我既生活模式~

至於我媽咪  我只可以係佢身邊支持佢

有活動都叫下我去玩~~

不過我都唔知去唔去到  

好掛住你地~~!!

 

ps: 星星耳環~~!! 好中意~!! 多謝~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~3~