2009-01-29 20:28:22ˇ水’☼

[韓国雪之旅]

各位.. 水山返來了''
<--(韓文)
(牙拿哈寫唷)=你好嗎?

1連五日的韓国之旅.. 安全順利咁結束'
係LE5日團有開心的也有不愉快的'
那么,不如只提開心的好了..

1.25: 搭零晨2點飛機.韓國時間6點左右到.
很幸運.. 1下機已經落雪中.. 終于可以一試落雪滋味*
當地導遊叫Tony(他給我feeling好似林偉峰,xd)澳門領隊係Anita(好姐姐feel~)
當地攝影師叫Franki(他是一個害羞小子,笨得來很可愛)
第一站係去冰之世界,入邊全是冰雕.. 各式各樣..很有趣.
之后仲比我地親手整冰.. haha.. 睇個c父做係超easy..
but when我郁手戈陣就比我整爛晒,,xd
不過我娘同3哥就好叻.. 因為佢地拎到名次''
3哥第1.. 娘第3, 另1位團友第2.. yoyo~
午餐: 食人蔘"鄧"雞.. 味道不錯的~
之后搭4粒鐘多車去雪獄山的渡假村.. 入邊超大AH!
我同立哥同ROOM.. 戈間ROOM有3房2廁1廚1廰.. 勁!!
晚餐吃韓式火煱.. 都OKAY LA.. 租滑雪衫! 咁就1DAY~*

1.26:1早起身食完早餐就去滑雪LA.. 今次係我第2次滑..
上1次就係3個月前係北京滑人造雪..
但今次係滑天然雪..感覺完全吾同.. D雪好棉.. 好正!
我仲行到OKAY高滑落去.. 感覺十分正點!
滑完午餐就自理...  THEN又搭3粒鐘車去另1個渡假村..
去到戈到.. 先拎ROOM.. 今次間渡假村無雪獄山咁大..
只有1房1廰1廚1廁~~ 仲要無床睡.. 睡塔塔米.. Funny~
之后晚上我地去左浸溫泉~~ wa>.. 正.. 第1次浸溫泉~~
then食咪dinner就bk 渡假村.. 很幸運.. 浸完溫泉先黎m! yeah~
1.27:食左早餐就搭車去Teddy Bear Farm,入邊好多Bear ah!>v<影左超多相''
我還勇敢咁同攝影c自拍,XD 佢呆左啊=-=
之后就搭3個鐘的車程直往韓國首都 首爾'
到步就去COEX MALL行街,, 買了很多東西..
再去南山韓屋村.. 係1d 好似中國故宮戈d咁ge野~
再去樂天世界.. 當我1入到門口.. 就覺得好熟口面''
原來係[天國階梯]取景的地方.. 入邊係個遊樂場..
正啊.. 但時間吾夠.. 因為只玩得3樣GAME咋..
1-係海盔船.. 嘩.. 戈種離心力.. 嚇Q成我LA
2-係咖啡杯.. 吾好以為低B GAME.. 原來係自己控制..
   志哥不停轉搞到超快超暈.. 搞到我同立哥好驚咁叫'XD
3-室內激流.. 1D都吾淚GE.. 同澳門漁人叉吾多XD~
志哥玩左個跳樓機..睇住佢玩都好驚AH!''
之后我地就返酒店LU .. 終于住酒店LA.. 好靚AH!!

1.28:今日係購物日.. 食個早餐后.. 去戈蔘專門店..我地成團無人買xd,去護肝專賣店,爸爸買左少少野,,再去我最期待的韓國品牌化粧城.. 入邊主 要買UBG'' 我地買左好多AH' 仲汁左吾少TASTER~~ 再去水晶城.. 買左條水晶鏈.. 之后去左韓國賭場..F**K' 吾比我入.. 佢話要夠19先得AH! 唉.. 算la.. 鬼叫我咁年輕!!xd

晚上去左明洞.. 戈到好靚.. 戈到深深吸引了我.. 決定將來我1定會自由行來到那里crazy shopping!!係戈到我地買左吾少野AH!'DINNER係韓式BBQ.. 食飽我地去左南大門的魚市場..買生果.. HAHA~ THEN返酒店LU!!!

1.29: 零晨4點起身..5點搭車到機場.. 6點CHECK IN,又係時候同TONY &FRANKI講BYE BYE LA.. 好吾捨得佢地啊..希望有緣可以同佢地再相會LA!! 因為佢地真係几好人..XD
8點(韓國時間)起飛,11點(澳門時間)几先到澳門..之后坐爸爸車返家..
嘩.. 超多行李呢~~~ 放低晒D行李我地去左金龍飲茶.. 3點到回家..
爸爸媽媽去休息.. 我就不停不停咁洗3.. 足足洗左4機3... 晾足4機GE3..
連D E架都無晒..晾GE位置都無晒LA!!

[啊..  好吾捨得韓國的一切.. 特別係攝影c franki啊>"< k實 korea 吾係1個發達的國家,更加吾算1個國際化的國家.. 因為戈到好多野都無英文ga..令到1d好似我咁(1d韓文都吾識ge)就百上加斤!so我決定我會去學小小韓文.. 未去korea之前,, 我係几憎韓文da" but now i lovin~~>3<)]

晚上收左爸爸封利是.. 嚇親我.. 係2000千蚊啊''  嘩.. 突破以往的一千!'
去韓國之前.. 大哥都比左500蚊比我.. 3哥又比左100蚊我..
我以為今年吾會收到利是.. 諗住過500都偷笑la><

總結下.. k實今次去korea ge旅行真係有喜有悲.. 經過今次.. 我更加睇化了東西..的而且确我寧沒睇清.. 睇清了令我十分沮喪.. 十分不快樂..
anway.. tomorrow will be better ..

today係羅佩婷生日.. 生日快樂^^





上一篇:in korea first day~~~

下一篇:滿天錢*