2004-09-22 19:42:46呀慧

農村生活

哈哈~呢排既生活都幾充實,返學等放學,放學都食飯,跟住就o訓教~
思慧話我呢d叫做農村生活喎,因為我下午6點幾就o訓左教,到左朝早四點幾五點就起身,如果有功課測驗就會早d囉!

咁o岩呢排我地geog又講緊”遷移農業”啵!
我睇下幾時先可以改一改我呢個習慣先~

不過,呢排修中史班人就慘喇.見到佢地上堂(特別係世史堂)不停咁刨中史書,
真係辛苦佢地呀,bear sir真係慘呀=,=哈哈~
對唔住呀,高比兔,我lunch真係有特登睇你坐响邊嫁,但我真係睇唔到,
係我既問題姐^^苔原人

預告: 明天有兩堂空堂+又有兩堂週會+最尾果堂要落去低form週會

即係聽日只需要上三堂^^哈哈
好快就一個禮拜