2006-01-08 19:23:49天堂鳥

車車車車車~~!

昨天, 很開心...
我架車終於到我手啦!

一架FORD既FESTIVA...在我眼前, 在我手中
拿到手之後, 還是不敢相信這已經是我架車

初頭開既時候, 還不熟練各樣既功能, 車速, 控制,
已經被朋友帶到行一百的freeway, 心情還未平復.

今天, 開始喜歡開車既感覺...
那種從心底湧至身邊既快感!

女朋友當然是我第一位乘客啦!
不知會否讓她感到不安全既感覺...

之前曾經看過一封e-mail, 入面是關於一些令人有感覺既圖畫
一幅是開車的, 有一個人坐朋友車, 心想很想學車, 而且開車
但是當他考了牌以後, 開車一陣子以後, 就發覺原來坐車比開車幸福.

我不知道將來會否有這種感覺, 但我答應自己, 買了車以後
都不會時常出夜街, 只會在一些緊急情況或者方便情況下才用車!!

下次才post張相, 雖然是二手的, 但我開始喜歡"牠".