2004-05-04 21:05:39vivienne

4/5/2004 天氣寒冷..

十二度..
o係屋企已經著到裹蒸粽一樣
可想而知我出街返學會有幾誇張

從來都覺得自己好怕凍既
幾個星期前已經加多左張被訓覺
尋晚想話問下毛毛同我一齊訓好唔好

vivien:「毛毛..一齊訓丫..」
mo mo:「ha?..唔係o卦?!..」
vivien:「毛毛..一齊訓丫..」
mo mo:(毛毛已經嚇到走左出房!!!)

忍心既毛毛竟然唔制..你唔制??!

衰人頭毛毛..
你唔肯我都夾硬訓落你張床架..點丫?
鬼叫你拒絕我..傷害我弱小既心靈..

毛毛就係一個咁衰既人黎架啦
我叫佢哄我佢就唔哄我!!!
我逼佢哄我佢就更加唔哄我!!!

咁樣我都係鍾意聽d好聽既說話之嘛
咁樣我都係鍾意俾人哄我開心之嘛
所以我都係鍾意stephanie多d
不過stephanie又鍾意佢男朋友多d..
哎呀..咁樣呀..惟有又鍾意番毛毛囉..
真係難為了我..

明明已經著兩件長袖衫又戴左頸巾
但夜晚上sociology tute到8點鐘至走
學校好凍..我d手手、腳腳..好冰冷..

o係寒風底下
我自己一個o係學校bus stop等巴士
天黑黑..大大風..真係份外lonely..

如果有隻好溫暖既手拖住我咁又唔同
但究竟隻好溫暖既手去左邊度呢
不過我諗都係冇架啦..
唔好諗呢d啦..