2020-10-20 12:13:18vickong

出拱北關閘睇牙醫,費用都係平咗一大半

疫情冇年前咁嚴重,終於可以出到關,真係爽,不過最麻煩就係需要做核酸,真係好煩。做一次核酸一個星期就過期,又要重新整,所以好似冇乜事嘅人都唔會選擇出關喇。不過似我咁樣有牙齒問題嘅人,都係要硬著頭皮整核酸、跟住出去整。你可能會問點解,答案係:本澳整牙好貴啊!普通一個補牙都接近千嚟蚊,因為疫情大半年冇工作,人工都少咗好多,宜家唔慳d,等陣都冇得食喇。

拱北睇牙


講下我從出關到整好牙嘅經歷。首先先申請去整核酸,宜家人冇之前多,基本你當日做,大概隔多半日就可以出結果,跟住你就可以拎住核酸同回鄉證出來啦。都算可以,唔算好複雜。

珠海維港口腔

 

出關之前,我serch咗好多資料準備,也都咨詢多好多間牙科(大陸太多牙科喇,睇得眼花),咨詢咗好多家,價錢都係扭扭捏捏,話要過來先可以知道價錢,我心入邊冇底,梗係唔敢去。

後尾fd介紹一家牙科,叫維港口腔。我加咗佢哋WeChat,澳門number來嘅(+85365585927),咨詢好多關於價錢、消毒、環境等等問題,戈姑娘都好耐心答我,真係好nice。了解清楚後book咗個時間過去。

從關口步行過去10分鐘,去到之後,先喺前台登記個名,測量體溫,跟住前台帶我去醫生診室,行去診室戈段路,可以睇到消毒間、打包間都好乾淨整齊,霎時間戈心放落來。個牙醫人都好好,好親切,我同佢講咗我嘅牙齒情況,跟住去影X光,好彩我睇得及時,E生話隻爛牙可以保留得住,唔使mok除,簡單補牙就可以。真係太感謝醫生!原來好嘅牙醫補牙係需要花費咁長時間(補一隻牙花咗15分鐘左右)補牙後同正常牙齒一樣,冇睇得出係補牙痕跡,正。

如果大家都有牙齒唔舒服,建議早點去,避免牙齒問題擴大。

美好生活 2021-03-06 10:40:47

馬來西亞hamer :
http://www.hamertw.com/shop/hamer