2021-01-23 12:46:41uni2019

斷片

看了一部戲。戲的對白如下:

(副駕上)小魔頭:碟,你執完鐵返呢呐?撿破爛回來了?

碟:umm。可以這麼說。

小魔頭:D鐵執極都執唔晒過喔。那麼多破爛,沒辦法撿光的。

碟:那還是要去撿吧。要不然別人會踢到腿。不太好。

小魔頭:我以後又要去執。

碟:執什麼?

小魔頭:好似碟你咁去執鐵。好像你一樣去撿破爛。

(沒出聲)碟:以後再說。對了,這幾天課程怎樣?

小魔頭:又係咁。悶親。都一樣,悶死了。

碟:悶都要繼續,education is essential。Focus。

小魔頭:得啦,唔讀書無將來啊嘛。老竇。

(老懷大慰)碟:ummmm,算你啦。除了上課還有別的嗎?

小魔頭:阿陳叔同陳太呢過。

碟:佢講佐什麼?

小魔頭:係我嗌佢地呢嘅。是我要他們來的。

(大鍋,泥兩個笨蛋,中小魔頭的奸計)碟:你又煩住人地嘞。

(簡直大魔頭一樣,作無辜狀)小魔頭:我悶啊嘛,佢地又話無嘢做,佢地話過呢同我交代下你的最新行蹤啊嘛。你執鐵個樣,好惡死。(大魔頭式翻白眼)

碟:你仲搞佐什麼?

小魔頭:碟,我又要揸車。

碟:你大的先啦。等你長大後吧。

小魔頭:都得啦。阿陳叔教佐我啦。唔係好難吱嘛。

碟:你知唔知你幾歲?

小魔頭:知啊!咁又點?陳叔話你以前都係咁教阿媽㗎啦。

急煞車!斷片。