2022-06-05 19:25:15Ethan~

5/6/2022


今日終於都同另一班底朋友聚會,事因之前大家都收到屈太患病消息所以約埋~!?
不過今日屈太因有事在身而令我地聚鼎地改左去屈姐屋企,不過太家都志在一齊見下~!!

我就差唔多時間去到兆康會合左屈姐先,冇幾耐就連子瑜都相繼到場等埋其他人到場~!!
至於屈妹同埋Angela就於稍後時間亦都到埋,咁樣我地就梗係叫左野食做午餐先啦~!!

及後大家都有問及佢地兩兄妹屈太o既病情,聽到佢地都理解現階段可處理o既都已經做左~!!
然之後大家就變左講下最近生活事宜同埋工作問題,至於娛樂話題方面同樣都有傾到下啦~!!
畢竟近期都已經陸續開始返有d社交活動丫嘛,加上最近都有唔少音樂節目同演唱會為熱話~!!

今次反而都係少提到其他人o既情況,反而都係阿妹有問及到阿仔個bb即將出世一事啦~!!
至於我就已經有幾個月冇正式見過個仔添啦,雖然佢已經約左我七月份生日會見面同慶祝嚕~!!

而今次大家一齊食完野又傾左一排計之後,子瑜同屈姐就話趁有時間想搵d野一齊玩下啦~!!
所以佢地辛同Angela都一致選擇左打麻雀喎,而我今次同之前一樣都係負責落場陪玩下咋~!?
至於屈妹就話萱唔多時間同佢個女先行離開啦,畢竟bb都差唔多夠鐘需要返屋企訓覺喎~!!