2021-09-19 18:43:48Ethan~

19/9/2021


今日下午繼續去食生日飯呀,不過今次就終於都可以齊人一次出晒黎嚕~!!
事因今次除左幫阿Kris慶祝生日之外,另一重點就係阿沈成婚一事要請我地~!!

當然阿Ming同埋結怡就負責幫阿沈做姊妹,至於阿Kris就幫Andy手做兄弟呀~!!
而我就負責擔任大會司儀兼總監製啦,所以今次都係趁機約齊大家去傾下先啦~?!

其實都真係好難得可以齊晒所有人見面傾下計,所以我地今次都留守左較長時間~!!
而我就約好阿沈於12:45pm沙田會合左再一齊去餐廳,再者事前都仲要去買蛋糕~!!

今次會面除左談及到有關婚禮一事之外,大家都會一齊講下生活同埋工作事宜啦~?!
不過全程氣氛都係好搞笑同埋輕鬆啦,始終我地都唔係話要放負而係想一齊講下笑下~!!
而且我地大家都會就住唔同方面去俾下睇法,大家圍埋一齊咪就係講下未來計劃囉~!?

當然成婚之後就各有各家庭喇,再者早前阿Kris同阿Ming又話想移民離開香港喇~!!
所以我地宜家都係叫做有一次聚一次咋,至於年底時間阿沈間新屋就將會正式入伙啦~!?
屆時我地都會正式約埋一齊去搞下做入伙派對,希望到時多一個地方俾我地聚埋嚕~?!

稍後時間大家都會約埋一齊去試衫,事因阿沈話想搵埋各位一齊去試下兄弟同姊姊造型~!!
不過日子就暫時未有落實住啦,始終都仲係要等阿沈同間舖頭約好左時間先再作定案~!!