2021-08-19 18:21:44Ethan~

18/8/2021


因為早前Nina就升職做左APN啦,所以佢之前就應承左話請我食飯喎~?!
所以今晚就連同埋君恰一齊出去同佢慶祝下,重點就梗係一齊去食好野啦~!!

我地夾好左6:30PM出到荃灣西,而君怡就等埋我收工先一齊搭車出去~!!
事因我地兩個仲要夾一夾下個月幫阿仔慶生一事,所以都要抽少少時間傾下~?!
咁當然都會講下周邊D八卦野同埋工作D野啦,而且又要夾好提及關於Eric任何野~?!

我地今晚揀左去食北京菜啦,而Nina就因為本身住荃灣就比我地早左少少到場啦~!!
事關我地落車之後仲去左買個蛋糕陣間當甜品兼慶祝,所以都係稍後一陣先到場嚕~!!

其實今晚主打都係講工作上野比較多,咁當然都係講到下關於D人事同升職事宜啦~?!
咁大家始終都係做緊同一醫院啦,所以我地圍埋除左講及生活野之外都係算多話題~?!
單單淨係講下工作上D問題都已經好多野可以傾,再者大家都會講下D病症咁囉~!?

完左飯局之後就連同君怡一齊搭車走啦,不過阿仔就o係天水圍站到會合車埋我地~!!
至於呢個時間就只係好簡單咁提及一下下個月事宜,同埋我地會有咩方向預計會點啦~?!