2021-07-25 18:27:04Ethan~

24 - 25/7/2021


都實在好耐冇試過一連兩日都同朋友外出,事因我地今次又去玩Staycation呀~!!
不過今次夾時間方面都比以往有行動力,畢竟我都唔係再好似以前咁就到期出o黎~?!

至於今次我地就去左東涌到玩啦,因為今次行程方排方面由司欣負責安排協調嘛~!!
所以我地就揀左去佢做野間酒店到住返兩日一夜,同時亦俾我地幾個好好傾下計啦~!!

第一日行程主要都係去左迪欣湖到影相啦,事因今次一半係為左Beeus去影畢竟相啦~!!
當然地點方面就係由Phoebe揀返想去邊喇,不過今日天氣盲真係比預期中熱好多呀~!!

我地本身就夾好左時間去到機會會合,之後返去酒店到放低堆行李後出去食D野就開始~!?
事因司欣完成左呢部份行程之後,佢夜晚仲要被佢公司臨時拉左佢返去公司幫手做野~?!

至於我同Phoebe及Jacky就返去酒店房休息下先,事關及後仲要出去買返D零食返o黎~?!
休息左一陣兼梳洗完之後,我同Phoebe就趁呢個空檔時間出左買零食準備今晚食啦~?!
事因我地今晚有個計劃就係一齊食住野傾下心事,當然就係等埋司欣收工先一齊傾啦~!!
 
其實今晚唔算話傾左好多話題啦,不過我地是次反而主打係傾下生活同埋工作問題呀~?!
畢竟司欣一直都好想轉工啦,而我同Phoebe亦都有就住呢個問題同佢深入咁傾過下嚕~?!
至於我地各自面對緊o既問題都有拎出o黎呻下,始終朋友都會可以俾到下方向自己啦~!!

而第二日行程就相對更簡單啦,因為司欣今日繼續都係要返工所以會預左要早散啦~!!
至於我就連同Phoebe佢地一家去左食早餐先,及後我都要早D走出返去搵屋企人喇~!!
我地都期望之後可以有更多時間再夾到一齊出去玩下,所以暫定近年底時間會有計劃啦~!?