2021-07-04 19:28:06Ethan~

4/7/2021


本年度第四場生日飯局就由阿沈負責,而我地就係約左去阿Ming屋企度見面啦~!!
事關Kris同埋阿Ming都要照顧bb嘛,再者我地都係志在大家可以聚一聚見下面嚕~?!

當然今次見面都有同大家講到我病左一事,而佢地都好關心我宜家身體狀況啦~?!
我慶幸自己身邊所有朋友都好支持自己,佢地都係會好關心同埋我有需要都會幫手~!?

唔經唔覺大家識左都接近十年喇,而佢地幾個近年來都係一個不可多得o既班底呀~!!
至於今日聚埋就係為左同我慶祝生日啦,雖然形式上係比較簡單但亦係一件開心事~!!

以往圍埋本身都會講下大家生活事同埋工作事,不過今次就變左去講我d事為主啦~?!
佢地除左好關心我唔舒服之後o既情況之外,另一重點就擺左去我感情生活方面~!!

我都好理解佢地幾個一直都好想我拍拖,其賁身邊所有朋友都希望我盡快有著落~?!
不過惻次我都有同佢地一齊探討種種考慮,加上近日又出現左新狀況就更加要考慮啦~!?
而阿Ming亦表示好明白我個性呀,所以佢就比較明白點解我會有一堆問題要諗啦~?!
其實可以咁樣圍埋一齊傾下心事,大家都可以一齊笑下講下自己野已經好幸福喇~!!