2021-07-02 11:30:38Ethan~

1/7/2021


今日又到左我一年一度正日生日喇,而今年都係唔例外由阿仔負責啦~!!
其實過往每年呢一日都必定係由佢陪我過,至於今年都係佢去計劃行程啦~!!

今日約好左11:15AM一齊搭西鐵出去,而是日個目的地就係尖沙咀啦~!!
上段時間梗係得我同阿仔兩個啦,因為呢d時間就係用o黎俾我地傾下心事~!!

再者近日接二連三有事發生,所以呢部份時間就梗係用作一次過去傾下啦~?!
關於家族高層事宜都有一齊傾下啦,事因早前已經有過第一場飯局由佢地負責~?!
加上稍後時間又會有d新計劃可能會做,咁咪趁今日去聽下意見同埋佢o既睇法~!?

上段部份去左食泰式野之後,我地中段就周圍行下影左陣相就轉做中場飲下野~!!
而呢個時間開始新抱仔亦都開始加入,所以呢部份就改為傾下生活事同埋工作事宜~!!
畢竟我同佢都係同一環境之下工作嘛,咪變左我地兩個要傾都會多d共鳴感囉~!!
至於佢地兩公婆已經決定左買層屢做投資,所以我都有同場一齊同佢地一齊處理啦~?!

而下段時間就去左食西式半自助餐,其實今日整體氣氛同埋個環境都係好好呀~!!
最緊要就係唔好去太熱o既地方啦,而呢個部份亦轉左講感情生活事宜同埋買新野啦~?!

關於感情事宜問題都用左比較多時間去討論,但係佢地都的確俾左好多方向我啦~?!
無奈自己都知道自己好多野未係好想去轉變啦,加上近日又咁多事發生未停過添嚕~?!
不過今日就收到好多好朋友祝福同埋關心,加上阿仔又陪住我所以今日都真係過得好開心~!!