2021-06-13 09:16:21Ethan~

12/6/2021


由於阿仔上個月返左大陸o既關係,所以我地都隔左成差唔多兩個月冇見面~?!
至於今晚我就去左阿仔屋企同佢食飯,兼且有返一個時間俾我地見下面傾下計~!!

約左5:45pm去到兆康站會合左先,及後就搭車過去佢屋企度準備食晚飯先~!!
當然我地兩個走埋就一定有好多野想同對方傾,畢竟我地都係好了解對方o既人~!!
好多時候都會覺得係同對方講先會有共鳴感,而且亦唔需要去解釋得太多啦~?!

是次會面佢就菺返晒佢返大陸做野一事,而我亦都感覺到佢壓力好大兼爆煲~!?
我地好多人都絕對稍唔到佢d咩啦,事因佢o既工作性質同我地大家都好唔同~?!
而在於我立場上就只係好擔心佢身體同精神問題,始終佢都係將自己壓抑得太犀利~?!

而我就同佢講下最近生活上事宜,同時亦都同佢講過下佢最關心我o既感情問題啦~?!
其實都冇咩可以好再去進一步研究個處理方法,及後都係想順住件事去自然發展就算~!!

而今晚o既另一個重點,就係我地兩個終於都可以同場一齊睇『聲夢傳奇』比賽喇~!!
呢一個經歷感覺上雖然好似好簡單咁,但係對我o黎講絕對係一個好好o既回憶呀~!!
一齊去睇演唱會可能就已經試過好多次啦,但係一齊睇比賽講意見就真係物一次嚕~!!