2021-04-03 17:45:51Ethan~

3/4/2021


又到左一年一度生日飯局聚會時間,而今次慶生個主角就係到屈妹啦~!!
之前好多時間都因為疫情關係而未能慶生,所以都搞到好多人都冇左呢D活動~?!
而今次出席聚會o既成員就仲有我、屈姐、子瑜同埋Angela一齊玩下傾下啦~!!

至於今次都係因為人數問題,所以我地就決定轉戰上去屈妹屋企到搞啦~!!
我就買左生日蛋糕準備慶生之用,至於今次都會係叫外賣上去屋企一齊食嚕~!!

圍埋大家都定會講下bb啦,至於大家各自生活同埋工作都會輕輕咁講下啦~!!
當然關於家族問題方面都有一齊探討下,而我地今次就住唔同情況去講下自己睇法~?!

近年都開始興左有Staycation呢樣玩意,畢竟因為疫情關係就搞到大家都冇得飛~?!
所以我地都曾經有計劃過類似活動啦,不過好多時候都因為種種唔同因素而搞唔成~?!
當然亦因為呢樣野而帶出左近日家族相處問題,而是次大家都有大約共同方向啦~?!

是次活動圍埋除左大家都有講下自己野之外,當然都有同bb一齊玩下兼影下相啦~!!
始終一個慶生活動都係希望大家可以開心聚下,所以今次影相環節都係多左囉~!!