2019-06-15 08:54:04Ethan~

14/6/2019


今晚收工之後去同阿仔晚飯,而今次主題就係父親節飯局啦~!!
雖然今日唔係正日,不過阿仔一向都係會提前同我預祝食下飯囉~!!

由於今日時間唔係好多,所以今次見面主打都係講及下工作事宜先~!!
另外同家族有關o既各個問題亦有講到,畢竟即將進入下半年時間嚕~!?
而且隨住我生日開始,及後就會有好多唔同飯局或活動陸續出台呀~!!

其實今轉所談及事宜唔算太多,始終近日發生左o既野都已經精簡講晒~!!
再者近日我地已經將生活上話題,轉為講下點樣去可以搵多d錢呀~!?
始終我地都希望有自己生活,所以我地近期就計劃緊點樣可以投資下~?!

至於最後部份盲係預告左我生日,而正日第一場就係由佢去負責啦~!!
同時趁住埋尾時間都傾左少少關於佢o既野,不過等到佢生日會再詳談~!!

隨住時間過去亦都改變左唔少野,無論係我地每個人o既工作定係生活~?!
而最影響大家o既反而係心態同埋關係,始終時間可以累積唔少好o既野嚕~!!
同時另一方面亦都係曝露左唔少問題出o黎,呢個亦都係我地所見到o既事實~!!

我唔肯定宜家仲維繫o既關係仲可以行幾耐,我只可以做o既就係盡力做好自己~!!
親身見證過唔少人來來回回呢到,而我的確係感覺到好多角色亦逐漸起緊變化~!!
最終會留底邊個或者宜家仲未有確實答案,但我總相信時間會俾到答案我囉~!!