2019-01-19 10:00:42Ethan~

19/1/2019


今日就係約左同阿沈及阿Ming出左去,而是次活動就轉左K-lunch啦~!!
事因我地就計劃左一齊北上行街食野,但因阿沈身體問題而轉做留港嚕~!!

畢竟我地見面時間都唔係多,所以每個月見面都會爭取時間傾下計~!!
至於今日上段時間就去左唱K啦,當然呢個時間就真係盡情娛樂下先~!!

及後Kris就到場加仕一齊去食下午茶,所以我地之後就轉為真正傾下野~!!
大家每次聚埋主打都會談及下工作問題,當然生活上事宜同近期熱話都會講~!!

至於今次都有提及我o既感情線問題,而我亦好樂意去同佢地一齊傾下笑下~!!
而Kris加入左之後就當然多左唔少笑料,加上Kris同阿Ming稍後又去旅行喇~!!
再者Kris之後又轉新工並開始忙,所以我地下次聚會又未必可以齊人喇~!!

除左談及我感情線之外,Kris同阿Ming結婚一事都係我地關心o既事宜啦~!!
不忘問及佢下地個進度如何啦,而且大婚當日我同阿沈都係有一個角色負責嘛~!!
當我地傾到關於結婚及相處等問題之時,反而就得出男方同女方立場原來好唔同~!?

其實每對情侶相處模式都有唔同,加上每個人對生活模式亦有個別睇法啦~!!
畢竟男仔同女仔諗野始終都有好多唔同,不過佢地反而就覺得我係浪漫型嚕~!!