2017-11-26 10:24:35Ethan~

26/11/2017


呢個三人行組合唔經唔覺已經o黎到尾聲,下一次將會係最後一次喇~!!
而我地今日行程都係比較充實,事因我地今日要去北大嶼山玩返轉呀~!!

約左1:30pm去到青馬守車站會合,事因阿仔早上已經唔係屯門嘛~!!
至於我同屈妹就先食左個Lunch,之後先再搭車去會合返阿仔去玩嚕~!!

而午餐時間就簡單傾下生活o既事宜,加上近日阿仔生活壓力又大左~!!
所以好多近日家族成員o既事宜都有簡單咁傾下,加上稍後又有可以聚下~?!
始終屈妹稍後時間就要結婚,佢呢期主打都係忙於處理婚禮o既野嚕~!!

至於下月各活動安排方面,阿仔終於都出到時間表再同我夾埋個安排~!!
加上下個月其中一日又會三人行,所以趁呢轉咪一次過傾好晒先囉~!!

我地今日行程第一站係去迪欣湖到行下,事因我地三個都係第一次去~!!
加上我又知道呢到好適合去影下相,咁我就先決定左呢到做第一站行程~!!
我地一齊行下又傾下計啦,其實都會齊齊講下身邊一d八卦事宜啦~!!

我地好輕鬆咁玩完第一站之後,及後就向第二站o既欣澳海傍出發喇~!!
其實呢一站可以話係途經之地,事關我地需於呢到轉車站去今日第三站~!!
所以我地亦都趁機會o係到玩返轉,畢竟今日去o既地方都唔會係常去嚕~!!

至於行程最後一站方面,我地就選擇左入去愉景灣到對住個海食返個晚飯~!!
其實今日行程站站都係可以影下靚相,而呢個亦正正係今次郊遊o既主要目的~!!
同時我又o係呢到見到阿Ming同埋阿Kris喎,雖則我地都只係打左個招呼就算~!!

今日行程中當中都講到唔少關於對生活o既睇法,加上我地又覺得大家都好玩~!!
所以我地今次都有就住生活事同埋感情事去交流,感覺當然都係非常唔錯啦~!!

至於完晒三場行程之後,我地最終仲因為搭車問題而去途經左一轉機場添~!!
行經此地當然亦都不忘影下相先,同時大家亦都講及關於對旅行o既感覺啦~?!
我地今日過我的確係開心又充實,但同時呢次亦都係本年度計劃中o既尾聲喇~!!