2016-04-24 10:31:40Ethan~

24/4/2016


事隔左六年之後再有返個聚會,而今次聚會主因係幫兩位朋友慶生啦~!!
其實早前大家夾呢個活動o既時候,主要都係為左俾機會大家聚一聚~!!
後尾大家都覺得趁呢次聚會,可以幫兩位於本月生日o既朋友合位搞生日~!!

經過左一段時間大家夾好左日期同時間,搞手就梗係要開始著手去搞~!!
分好工之後就各自去做自己負責o既部份,及後仲要定埋一個主題添~!?
由於今次大家決定要玩返個主題,所以大家都要o係事前做準備工夫囉~?!

至於今日我就約左部份成員早少少會合,約左5:45pm去西鐵站要等埋~?!
之後司欣到場後就先買左壽司去會場,而阿大就約3:00pm去擺低左蛋糕~!?
事關佢公司方面有事需要等佢處理,所以佢就需要事前做定左準備啦~!!

而我會合左屈姐、屈妹、司欣、子瑜及Angela後,咪上去會場玩陣先囉~!!
及後就連Phoebe同Jacky都到埋,大家咪趁呢個時間玩返陣同周圍參觀下~!?
由於我地今次訂左個場玩私人派對,所以大家都諗住可以玩得癲D放D啦~!!

先頭部隊到左就梗係圍埋玩下先,之後就連世俊同埋小潔都相繼到場喇~!!
大家難得可以聚埋就梗係乜都玩下傾下啦,至於影相呢個部份當然唔少得~!?
今晚大家都好努力咁四圍去搵唔同人集郵,而大合照就更加係大家o既重點~!!
由於阿大因事在身而要稍後趕返o黎,慶幸佢都可以o係開餐時段返到o黎~!!

玩下食下就係派對上唔少得o既環節,加上話明係慶生派對就梗係有生日卡~!!
同時間我地都為左兩位主角準備左蛋糕,兩樣野都係一人一份做個小心意~!!
至於Phoebe亦同時帶左個勁大勁靚o既蛋糕到場,所以呢個部份都係高潮嚕~!!

其實今次呢個派對能夠齊連章都唔係易事,因為當中唔少人都係帶病出席啦~!!
幸好o既就係今次大家都冇甩到底,而且整過過程中都尚算係投入而令氣氛唔錯~!!
至於主題雖然今次係定左做"華麗派對",不過當中就真係有人唔符合要求出席~!?
 
話咁快四個鐘頭o既聚會即將接近尾聲,而我地各人亦都要分工去收拾返個場~!!
完場後就分開一班班人各自散去,至於我就趁尾聲時間同阿仔傾左一陣計啦~!!

青春頌

若然現時士氣高昂 即管放肆任性
當你感到無力軟弱 切記不怪宿命
若然做人未算聰明 更要賣力亡命
還未要負責之際 切記盡興

誰亦會隨年變老 方懂得童年多好
等不到來年變老 才懷念 那種悠然腳步
來吧趁毫無控訴 快釋穿沿途的污糟
這段少年時間 既然昂貴 大好青春要盡耗

記住要共最美的人分享每個夜晚
別忘掉原是靠堅持醫好每個傷患
既是有力挺起胸膛即管好好作反
無懼雨水沾濕兩眼

無用聽誰來勸告 一街的人言滔滔
不需坐下來計數 前行吧 你想做 全意做
如沒有無窮氣數 也可跟神明賭一鋪
這段少年時間 有誰無悔 大好青春要消耗

記住要共最美的人分享每個夜晚
別忘掉原是靠堅持醫好每個傷患
記住趁尚有些本錢簽多一些帳單
如若你還淘氣 你還強壯 盡管出走別折返

無需定立時限 如風一般往返
人未老 還未晚 還未到盡頭記住來放心荒旦
若生命是無限 何必自定界限
大好青春就要多貪

記住要共最美的人分享每個夜晚
別忘掉原是靠堅持醫好每個傷患
記住趁尚有些本錢簽多一些帳單
如若你還淘氣 你還強壯 盡管出走別折返

記住每日盡興歡騰通宵至到達旦
別忘掉原是以單純體恤每個災難
既是有力挺起胸膛即管好好作反
無懼雨水沾濕兩眼 年月燦爛