2016-03-19 12:57:43Ethan~

19/3/2016


忙左幾個星期之後終於都可以停一停,今晚就到阿仔出場同我會面喇~!!
原先就約左6:30pm去到Vcity會合,不過阿仔就因為工作而遲左少少~!!

我地好快都已經決左到食咩先,及後當然就傾返最近o既事宜先啦~!!
畢竟新年之後就去到今日先見面,所以中間時間都發生左唔少o既事~!!

率先談及到o既就關於娛樂o既八卦事宜,事因最近都多睇左娛樂新聞~!!
加上我早前亦有出席到阿Fred第二個簽唱會,所以感受亦都多左啦~!!

至於新聞時事方面都有講下,事關近日好多槧生都因為壓力而自殺啦~?!
所以我地都有就住呢方面問題去傾下,藉住呢幾個問題當然有交流下啦~!!

完左晚飯之後就o係商場到睇左陣野,之後阿仔就陪我轉戰去元朗食糖水~!!
事關我都好耐冇去過食B仔喇,所以咪趁住阿仔o係到就去食返一次囉~!!

而我地第三部份講o既就係身邊人,尤其係最近發生o既一連串問題啦~!!
同佢一一細數下迎日家族o既事宜,事關呢期原本係有活動想搞下嘛~?!
咁咪開左個Group諗住約埋一齊玩,就住呢件事我同佢當然有詳談下啦~!!

至於五月份時間佢就會去一轉日本旅行,所以我今次就把握機會抽下水~!!
事關佢早前已經答應過我呢方面o既野,至今都仍然仲係一個未兌現o既承諾~!!
談及到關於感情同誠信等事宜時,我地都有提到身邊人其實亦出現唔少問題~!?

至今我地都認同與人相處係件難事,但要相處得好就唔係只算一方去遷就嚕~!!
最後關於我排期方面o既事亦有初步提及,未來兩個月o既期應該好快就會滿喇~!!
畢竟我宜家可以放期出去o既時間唔多,加上佢又有好多方面都需要去配合啦~!!

回程返到o黎兆康傾多陣換八達通o既事之後,我地竟然o係車站撞見新抱仔~!!
無奈我睇到佢之時架車就已經閂緊門,所以原本打算想講兩句都唔可以喇~!!