2015-12-27 10:50:14Ethan~

27/12/2015


聖誕節假期最後一個活動,同時亦都係本年度最後一個公開活動~!!
而今次同我外出o既當然就係自己個仔,而且今次我地係有特別任務~!!

由於之前同佢出去睇燈飾o個次已有預告,所以我呢段時間都有做準備~!!
事因今日阿仔會同我去錄音室到錄碟呀,咁樣我就更加要嚴陣以待啦~!!
畢竟唱K唱現場就試過唔少次,而走入去錄音室到錄歌都真係第一次呀~!!

其實阿仔一直都好想幫我去完成我個夢想,所以佢先特別有呢個安排嚕~!!
而我地事前就約好左11:15am去我樓下會合,及後就搭車出去觀塘啦~!!
講真...為左呢一次咁特別o既經歷,我事前都真係覺得自己好緊張囉~!!

去到目的地之前買定支水先,畢竟錄音都要搞幾個鐘就梗係要有準備啦~!!
整個過程除左令我覺得特別之外,我地真係覺得緊張同埋難忘再加上開心~!!
我一直都唔覺得自己會做呢D事,而阿仔又竟然對我咁有信心兼去安排晒添~!!

成個過程一共就錄左三首歌啦,而成個過程當中都令我學識左唔少唱歌o既野~!!
經歷左呢次親身經歷之後,我覺得自己又對歌手製作佢地o既唱片事宜多左認識~!!

而完左呢節活動之後就梗係搵野食啦,事因我地兩仔爺都冇食過野直踩到下午~!!
完左呢個錄音環節之後就梗係o黎個大解放,畢竟我之後一段時間都要戒口嘛~!!
所以我地兩個就一致去決定食返餐好少少o既,只要係想食o既就叫左先再算嚕~!!

正正亦因為呢次會面係本年度最後一集,所以我地都有抽少少時間去傾下計啦~!!
趁住呢個時間幫佢為2015年做左個總結,同時亦寄予左佢要做好準備迎接新一年~!!
呢一年的確都發生左好多唔同事宜,同時呢一切經歷更加令我地之間關係都改變左~!!
而呢一個改變並唔係令我地之間轉得差左,而係更加令到我地學會更珍惜對方嚕~!!

食完野之後當然就枰係行返陣街先啦,因為我想佢陪我去睇下D電器同埋新碟嘛~!!
行下睇下又傾下計的確係好開心o架,同時我地都憶返唔少以前一齊外出o既時間呀~!!
今年真真正正可以咁樣一齊外出o既時間真係好少,所以我地都好懷念從前o既感覺~!!

最終阿仔就梗係買左份聖誕禮物俾我啦,事後我地就係時候返去屯門準備最後一轉~!!
由於呢轉時間將會加入埋新抱仔,而佢咁o岩今日又要開工就梗係夾個時間食糖水啦~!!

同佢地兩位分享左自己歷年o既工作經歷,事因佢地成日話想問下我出o黎應該點做事~?!
我自己當然好理解佢地作為社會o既新人,梗係對自己宜家所面對o既事出現唔少問題~!!
所以我地亦都有呢趁次會面講下笑又傾下正經野,希望佢地兩個明年都有o既好開始啦~!!