2014-11-11 13:38:33Ethan~

11/11/2014

幾個曾經o係青山合作過o既同事,今晚就特登約埋一齊出o黎聚一聚呀~!!
至於呢個組合以前或者會比較常見,但係自大家都各散東西之後就真係好少~!!

今次係因為Toby姐姐好快會回歸我地青山,所以呢期都有見過下面同傾下計~!!
其實之前大家都合作得好開心所以先夾到做朋友,而今晚就係我地四位同聚一齊~!!

今晚飯局除左我同Toby姐姐之外,當然唔少得就仲有Tina同埋Michelle兩位啦~!!
事因我地四個都叫做夾得o黎又傾到計,加上大家都已經好耐咁樣聚埋講下近況喇~!!

難得有呢個機會所以都好想聚下,加上自Tina轉左轉左新公司之後呢排又升左呢~!!
今次會面都應該叫做係雙喜臨門啦,至於今晚行程主打都係由Toby同Michelle決定啦~!!

事因仍地兩位今日都係放假啦,而我同Tina都係需要待到收工先可以齊齊出席飯局~!!
所以地點方面今次就揀左落元朗食大排檔,及後我地仲轉場去左食埋個糖水先正式散~!!

雖然佢地幾個都唔係我常見o既朋友,但可能勝在大家都存在住一份親和力o既關係啦~?!
加上我地幾個都唔係屬於好活躍o既人,所以每次聚埋主要都係講下生活事或者工作嚕~!!