2013-06-21 20:03:26Ethan~

22/6/2013


 
從前都做過唔少活動o既主持,同時又曾為幾位朋友o既婚禮做過監製~!!
而今日就係我呢位好老表大喜之日,所以我就非常之開心但係又好忙喎~!!

由半年前開始已經幫佢著手處理好多幕後事宜,話咁快就已經o黎到今日~!!
而今日我就身任伴郎、晚宴司儀及監製啦,所以就真係要由朝忙到晚呀~!!
除左好多幕後o既野要繼續跟進之外,當然好多幕前o既事宜同樣都要兼顧~!!

至於今日我就要6:30am出門口會合左表弟先,及後就起行去接新郎啦~!!
幸好有好多幕後o既野早前已經預備好晒,所以今日主要都係搞返幕前野嚕~!!
同時今日o既一眾兄弟姊妹們都好合作,所以整日o既流程都算係好順利呀~!!

過去筲箕灣接左新郎之後,我地一班兄弟就齊集埋開多最後一次會議啦~!!
順便o係呢個時間就食埋個早餐,事因之後就要正式開始今日一連串o既野~!!
我地一眾兄弟開完會之後,當然就梗係自家班底咁影下相同埋拍下片先啦~!!

直到班姊妹通知我地可以上去接新娘後,我地就要正式同佢地玩返轉呀~!!
而我今次都可謂利害喇,事因我除左要有口才兼仲要身體力行去玩game呀~!!
雖然我都知道接新娘係會俾姊妹團玩,不過我冇諗過自己竟然係擋最多嚕~!!

到o係女家呢邊o既各個環節相繼完成之後,我地就要齊晒人落樓下再次影相~!!
及後當然就係要跟返計劃返男家,而呢個時候o既我就要跟進埋其他野啦~!!
事因呢部份時間就要顧埋好多賓客,畢竟佢地完左禮節後就要去午餐嘛~!!
再者我今日又負責跟住新郎兼安排各項工作,所以搞掂呢部份後就暫時小休~!!

兩位主角及後就要去酒店拎房,主因係第二部份o既野呢段時間就要接住開始~!!
我地日前因天氣問題再度夾過,因為呢幾日o既天氣情況都令到我地都幾擔心~?!
雖然原本係已經有晒全盤計劃呀,不過我地始終要因應天氣問題而去做應變嘛~!!

幸好今日天氣未算係最壞,所以好多原定o既行程都未因天氣而受到影響呀~!!
由於天氣突然又變返好好o既關係,所以我地就隨即安排大家到戶外影返轉相~!!
而部份時間o既我就連領隊都要做埋,慶幸今日到場o既人同我都非常合作啦~!!

跟出跟入兼照顧兩位主角需要,基本上就係我今日最重點o既責任之一呀~!!
所以搞掂晒班賓客返到酒店之後,我又要隨住兩位主角上房去換衫褲喇~!!
忙完左跟住兩位主角o既換妝之後,我隨後又要落返去會場同另一位MC夾稿~!!

由於我今晚會拍住另一位兄弟做司儀,所以我地一眾負責人就要開多一次會~!!
其實除左有我地司儀之外,另外一眾兄弟姊妹都有唔同崗位需要去做準備啦~!!
當然唔少得o既就係有酒店o既職員,因為好多流程都需要佢地同我地協調呀~!!

各單位好多野都準備得接近八八九九,所以最後一部份環節就即將要開始啦~!!
呢部份身任司儀o既我主要係識搞氣氛,但重要就梗係要識同兩位主角夾到~!!

全晚各項流程都非常順利,同時最令我地感動o既部份當然亦都有唔少啦~!!
佢地o既成長片段當中再次見返我地o既那些年,感覺真係好感動同難忘呀~!!
除此之外就梗係兩位主角致詞環節,因為佢地o既說話竟然令到一眾人落淚呀~!!

至於全晚最爆o既部份,當然就梗係新郎哥o係台上表演左一曲〝高妹〞啦~!!
事因呢首歌除左對新郎o黎講有一定性意義外,歌詞當然仲係佢o既心聲啦~!!
另外,兩位主角致送禮物俾家人及新郎哥o既追女絕密過程o既環節亦係亮點~!!

全日由早忙到晚o既我,完左今日o既所有流程後仲要同表弟一齊運送物資~!!
所以真正要完都應該係返到家先叫完,而且呢個時間o既我就真係累到爆呀~!!
不過回想返今日o既一切能夠咁順利進行,我都真係覺得好開心同埋好感動呀~!!
隨住今日o既所有環節一一完成,我今日o既任務亦都正式劃上一個圓滿句號喇~!!

回味

除下笑顏 疲倦困難
我願沉著氣

人在旅途 長路距離
我已漸忘記

無論希望 還是失望 如自己
忘掉天地 誰又一天天永遠陪伴我飛

於高峰 應該感恩的謙卑
於低谷 應該等到的轉機
我依然 在乎你

從遇上你從頭做起
於鮮花 掌聲歡呼中清醒
於冬天 呼呼北風中溫馨 你可回味
在那些不經不覺春風秋雨中

還是有你陪伴我飛
於高峰 應該感恩的謙卑
於低谷 應該等到的轉機
我依然 深信自己

從遇上你從頭做起
於鮮花 掌聲歡呼中清醒
於冬天 呼呼北風中溫馨 你可回味
在那些不經不覺春風秋雨中 喜和悲

還是有你陪伴我飛
於高峰 應該感恩的謙卑
於低谷 應該等到的轉機
我依然 深信自己

從遇上你從頭做起
於鮮花 掌聲歡呼中清醒
於冬天 呼呼北風中溫馨 你可回味
在那些不經不覺春風秋雨中 喜和悲