2013-04-07 18:21:30Ethan~

7/4/2013

雖然早前都有去過上水幾次,不過今日就真係再次踏足另一個地方~!!
回想返以前成日去o既日子,今日再次去到呢到真係回憶返起唔少野~!!

其實今日去呢到o既原因,係因為Tina約左我今日一齊去粉嶺食野啦~!!
由於佢曾經話過想約埋一齊食飯,但就因為早段有事發生左而未有新期~!?

今次約期都係比較突發,所以我地都係突然夾好就即時話約出o黎喇~!!
我由屯門過到粉嶺都竟然仲要比佢早到,會合後當然就係去食lunch啦~!!

好耐都冇o黎過呢邊食野,所以今次之行就諗返起好多那些年o既時間呀~!?
正正就係因為有左前年o既經歷,所以我宜家對於北區都算係熟悉啦~?!

今次見面主要都係講下近況,而我當然就係爆下近期CPH有咩笑料發生啦~!!
至於佢就早前發生左d不快事,趁今次會面我就梗係藉機去關心下佢啦~!!
無奈今次見面時間唔係好長,所以我地食完個晏兼吹左陣水之後就要散喇~!!

路經此地見返好多熟悉o既野,我個心同埋個腦就梗係有好多片段湧出o黎啦~?!
唔經唔覺都已經成年幾時間冇o黎過,而今日o既感覺就全部都同兩年前有關~!!
到底呢種感覺係開心定唔開心,去到呢一刻都仲未能夠好確實咁答到自己~?!

至於o係同Tina分開左之後,我就搭左270A一次出去尖沙咀到買返d野啦~!!
事因我部電話條handfree斷左o既關係,所以我咪諗住出去Samsung專門店睇下~?!
點知呢個品牌並冇出返其相關配件,所以我最終去買左另一條新handfree就走~!!