2022-02-21 03:14:51夏寒

隨筆

Silhouette of a perfect frame. Shadows of your beautiful face will always
remain in my thoughts. My undivided attention was captured. ;
I was held me hostage to the most beautiful thought and feeling.
In a twinkling of an eye I'm brought back to reality,
realizing that you was a fragment of my imagination.
I want to make my (day) dream come true.
一個完美的框架的輪廓。 你美麗的臉龐的陰影將永遠留在我的思緒中。
我全神貫注地被抓住了。 ; 我被最美麗的思想和感覺束縛為人質。
我轉瞬之間回到了現實,意識到你是我想像力的一部分。
我想實現我的夢想。
Someone just wrote me this, believe or not?!
兒子給的第一個聖誕節禮物!我們家的傳承!
送你要的禮物!他每年都會替我們買禮物!兒子也繼續他做的事!
送我每年的生日禮物!今年第一份耶誕!等到耶誕再揩曉!
不要忘了明天的廣播面談兩位住美的台灣女生的另一半都是美國人!
一個老美一個老黑!十多年前在聊天室遇賓州女生,她也是嫁給老黑!
我現在電台所有主播九十九是老黑!我是那百分之一!
有趣的事從來不曾與黑人有任何連結,卻在進廣播之後
,我的客戶有一半也是!我的中文學生也是.其實如果妳用心去交朋友,
任何種族都可以成為好朋友的!

上一篇:愛情最高的境界

下一篇:葉太原醫師