2004-11-24 20:04:13terr個新聞台

手足 Boy''z

























手足 Boy'z

K:我要有信心 卻飄得彷彿水母
  我要看遠景 卻始終彷彿守株兔
  天天有煩惱 怪世界太講彩數
  你會說有時大嗌很好

S:兩個要上街 喝啤酒必須冰凍
  兩個去唱K 由得我借歌哭訴
  想得到 得不到 哪個有心知道
  有人為我趕到

B:*「手足」只得兩個字」 所以只有兩個知 今晚很想見見面 
   想散心 心照得你可以 難解釋 難休息
   城市太多爭霸戰 
   各有各去 應戰 天光衝刺
  「手足」只得兩個字 感覺點 只有你會知
   不必多講半個字 一輩子 只有跟你可以
   誰失蹤 誰失憶 城市太少不會變
   各有各去 應戰 天黑相見*

S: 擔起了太多 輕鬆卻太少 方知道這就叫成年
   一起去眼淺 一起去上鏈 方知道和誰極相似
   
   Repeat*

S rap:(人越大就越想幼稚 就好似越悶越想數下手指
       同事朋友都總會知 對住邊個 好似唔使變臉
       好多時我都會知 想點 好多野 但係唔想人知
       好彩仲有 手足 手足 手足 兩個字 )