2005-06-20 22:04:37達仔

決定

我今晚同soei行街街,同食飯,好開心呀.

我同佢都想清楚很多東西,我已經確定我會讀top-up degree,我會借四至五萬non-means loan,我一定會俾心機讀.

同時.我已經找到一份長part-time,係議員辦事處做part-time議員助理,月薪$3000,一個月做100個鐘,人工雖然唔高,但一定幫到我讀書同埋自給自足.

今日行尖沙咀時想起一句說話,呢句說話係教會一個弟兄所講,我覺得幾有意思.

'站高一點,看遠一點'

我發覺我有時被一o的世俗o既o野蒙蔽o左,例如只看重自己的事,而忽視神所附託我們要做的事,而呢件事就係傳揚神的福音,我不要只顧自己,要顧念他人.我不是為任何人而活,而是為耶和華而活.

我好希望可以係未來o既工作,傳揚神o既福音,呢個係我同soeio既希望.