2004-12-21 00:13:32提子

考完hee~

20/12 Mon 〔晴〕

今日考埋Fashion Distribution
終於考完lu,heehee....好野~
成個人都輕鬆哂!
不過sem break要set好questionnaire
作好d數去,呢個係我既目標!

慘喇慘喇,原來一月八就考ITELTS啦~
頓時吾開心、好驚呀,又要溫書啦!

今晚同Gigi、Phyllis食dinner,
之後同Gigi行街,買左我最愛既Cinnamon呀!
我地大家都係買埋呢d無聊野,哈~

真係要think think三十號著乜衫啦!
我會係屋企找下先呢都係~
我找到件粉紅色毛毛背心呀~
好期待呀,個日一定要玩得開心d!!!! 
食飽d.....kaka~~~ >++<

哈哈,講樣好攪笑既野比你知oY~
今日係金鐘轉車有隻女人鞋係月台....
我自己都笑左出黎,望下隔離個女人我地大家都笑呀!
之後每個人黎到見到都笑,真係好funny架!!
d人趕住上車,連鞋都吾要啦?
甘個女人點番屋企呢?
佢又點面對車廂入面其他人對佢既奇異目光呢?
好多問號呀!! 真係好攪笑!! heehee......