2004-12-12 01:01:33提子

好吾開心好辛苦呀~

11/12 Sat 〔晴〕


今日考Fashion Retail Promotion
衰左la我,吾好問我點解喇...
總之就成題無分la應該,凶多吉少Y-Y....

唉...呢個Sem真係好黑仔呀!
o羊都吾好既>^<”

黎緊既Information System我又一d都吾識呀!
點算呀?吾知點溫,毫無方向.....
電腦野我真係吾識同無興趣架嘛,
邊個可以幫下我? 
好擔心真係......
唉,點好?點好la?點算好呀?

仲有呀,今日去七仔買野食think住換埋Kitty,
點知拿錯野食,十二個幾ja...o都左先發覺!
都吾知自己攪乜,本身心情已經好差,點知...
唉,攪到個人更加吾開心....!!

有個人tum下自己都好oY,但係又無.....
>^<...好慘呀!
聽日又要番工la,吾開心呀!
吾想番,好想轉工呀~~~~~!!!!
要追target,好大壓力呀~~!!!!