2003-08-28 00:08:06sylues

無聊哦...

考完試就當然輕鬆左好多..個心都放下左心頭大石.但無聊左好多..
我幫自已買左D書睇..O..但都係提唔起勁....上網又無乜人好似我咁得閒..
TALK 都唔可以TALK咁耐吧..有點被遺棄既感覺哦..
而且我其實還有點擔心個考試結果..好想知道幾時否以開學..但又有點擔心開學後會好忙.會好難.會好孤獨O...因為我唸同D LEE度既students 唔會太arm key...希望識到d arm feel 既friend 啦...!!! 唔該啦...

死人亞耀今日先同我talk wo.咁long 唔talk .都唔知你過成點樣呀hah! 成日都失蹤成幾個月先出現ar..以前係咁..e家都係咁ahahah!!!!!! 但都好.算你重記得我呀.aa! 都安慰d !aa

唔知明天會有d 乜做..!真係好悶a...好想去travel ,好想同ar trix .ar 心去travel...聽見亞心可以去trip ,我會好唔開心ka..因為我比較霸道..傷心我唔可以同我best friend 一齊去trip..我會super 唔開心.arr>_
成日都覺得e家係hk 既friend.佢地每日都生活在五光十色下.生活得多姿多彩..
而我就得一個人.每天呆在家..唔係我唔想出街.只因出街會令我更覺孤單.更懷念同好朋友一起既日子..
成日都期望lee 4 年可以快點過去..我唸無人可以真正感到我既孤單.長期自閉..而我都唔希望別人有同樣慘的感受..畢竟係唔好受嘛..就讓我一個人有吧. 捱得過就係更上一層樓..吃得苦中苦.方為人上人....h(安慰自己)..