2016-10-24 16:45:59森源

學咗先算…

最緊要仲有呢份想學習的森情,先至有呢份毅力同精神…對於幾廿歲的老人家來講學習最怕冇記性,可是就偏偏要考記性…好可能大家會話老人家學嚟做乜?!老實講:可能有機會用得著,始終學到的都是自己嘛…有時出到嚟做事或在日常生活上,先發覺書到用時方恨少…呢句說話在某程度上都冇錯嘅!

或者學習英語比較實際…唔常用就會變得生疏!唔要求好精,根本都冇乜可能精喇~又唔係在外國生活!只求聽得懂答得到就OK了(對自己對事森伯真係唔敢太高要求(擰晒頭)…)

英語的公開試都有好幾個(例如:TOEFL, IELTS, TOEIC…),啲人移民、求職、海外讀書都係靠呢啲試!當然森伯暫時幾樣都唔係啦!只係想溫習番啲英語!其實坊間有好多呢類書,怕本本差唔多就買一本先,佢預你每日用十分鐘時間背必考單字…


而每日都有成十幾個字要記(至於記咩生字,例子:
consequence…conservationist…conspicuous…constituent…constitution…contemplate…)@@嘩!唔易架?!都想放棄,後來考試局人員話呢個試只係選擇題,背唔背單字隨你…講到唔太難,唯有硬住頭皮繼續溫習下去,於是一日內容分三日讀,本來十個星期讀完的書本,結果用咗成半年先讀完…齋溫呢本書都未必夠,仲買埋文法與併音練習…當然唔會貿貿然去報考,有番咁上下信心先考得!無謂嘥咗考試費~

森伯都有種扒手心態…取易不取難,呢個試!算冇咁多要兼顧!自修有個好處,可以認為OK先去考!無人迫你唔去都得,乜嘢都係自己話事…唯一怕工餘溫習時間唔夠…

如心恕也 2016-11-08 16:04:08

我沒你這麼積極,可能也因為年紀大怕失敗(唔想衰的心理),所以我只揀有機會成功的來學!

版主回應
一句好老土的說話:做到老;學到老~~
有時在工作,在生活上或多或少都要用到外語,迫住要學吓…有時即學即用,簡直係──老森速成班!!
2016-11-09 09:35:26
Boss 2016-10-26 22:21:52

最近都有森兄呢種心態,抱住點都一試心情研究下煮餸,想試就行動吧,有時不一定要證明D咩野,人生有時唔洗太多計算,與時並進已經是生活態度。

版主回應
好開心見到Boss的回歸,blog友已經賣少見少嘞…

其實學習烹飪是有需要,都係一項求生本能,努力鑽研學習吧~對呀有時學習都唔係要證明一些東西,能夠做到學有所用為最實際~~彼此努力啦!
2016-10-27 09:41:18
基爾 2016-10-25 13:12:20

嘩,森兄好勁,第三果個我要查字典先識:P
讀書果陣我已經好怕睇喱類講生字講文法的書,揭唔夠三頁我一定瞓著,反而會鍾意睇小說,有時睇到啲字唔識都求其估估下就算,懶查字典丫嘛XXXD

版主回應
若果你高材生都認為難的話,森伯唔識都唔出奇,背咗都未必入腦要重溫…

通常生字文法的書都係密密一堆字,未睇都已經想訓,好在現在有科技幫手,電子辭典、MP3慳番唔少揭來揭去,查來查去的工作~唯有迫住當學外語係一種興趣,咁樣會輕鬆少少…
2016-10-25 16:32:21