2005-04-16 00:27:33年年 。 樂樂

四月十五日 ~ 完(圓滿)。結(結果)

AL已經考o左一半,仲有星期二同星期四,到o左星期四,我o既中學生涯將會正式完結,而我o既人生恐怕都會就此畫上句號~~唉~_~

不過無論點都好,我都會努力讀埋呢幾日,希望上天會保祐我啦!細佬考UEo個日同我講,只要相信,呢個世界就會有奇蹟出現(我信o架!!!)~~希望你真係會嚟啦^^

頭先唔小心咁搵番呢張wallpaper(係呀嘈之前send比我o既),呢一刻睇番又好似有o的唔同o既感覺~~你/妳睇到o的咩!?

呢幾日都同呀嘈,呀煩,鄒佬溫書~~希望大家都會考到好成績啦,因為大家都好努力!!!

加油呀~
所以我身邊要考AL既朋友!!!