2008-03-01 23:38:42..◆茵’z〃

給河馬的話*

恩恩...
饅頭...
Thx....
開學到依+....你都未放棄過我...系我最難過噶時候...你...總出現系我身邊幫我.....

回憶播放....

你記得校運會嘛??...個鎮噶我..日日...只眼都仲曬....因為某D事....成日喊..
你就成日安慰我...令我慢慢從孤獨返返去歡笑.....我真系好感動AR...

記得我D第一次相識嘛??....你坐我後邊....我5記得帶筆....你好好人...借左筆比我<可惜你好衰....5借三菱比我....>......就甘樣...慢慢就熟左.......

過左幾日....我就做左你老婆...當然啦..你系我親愛嘚老公......

有次....你被王林鬧到喊....我好想幫你鬧翻佢噶....但......我噶底子已經好花啦.......所以...就某出口鬧....你會怪我嘛??......

仲記得第1次行人工湖嘛??......你講左好多你以前學校嘚事比我聽.....而我又好中意聽你講故仔......又.....進人狀態聽你講........

........<我們還有好多.........一起走嘚歲月嘛?...>

假如某左你甘好噶’老公’.....以+噶我........仲系眼腫腫....

河馬.....真系好多謝你嘚...守護同關懷.....

Thx.........



→♀茵’Z



下一篇:偷懶很好玩^

♥希z"~ 2008-03-09 17:56:57

恩恩..~
她真好..~
好羡慕你...