2004-05-25 01:56:33彭尼~*

累鬥累3人行

(因為電腦hang左5次, 所以li篇野我足足打左5次先upload到, 質素係咁上下la)

因為婆婆想探下佢由細帶大, 供書教學ge 10弟(即係我10舅公), 於是就促成左我, mummy同婆婆3個人ge累鬥累3人行la~
點知婆婆佢臨出發先話唔去都得wo, 覺得mo lala上去好無謂, 真係吹bb

我地1到步, daddy就走lai接我地船la, 熟我ge朋友都知我同daddy不嬲個關係唔係幾好ge, 今次之行, 佢好似地主咁, 帶左我地去好多地方ar, 有金莎la, 葡京la, 大三巴la, 觀音廟la, 雖然唔係去左好多地方, 但我都學識左唔少野ar~
基本上我覺得澳門係大陸同香港ge混合體, o個度d人講ge, 睇ge都係香港ge報紙雜誌電視台, 物價指數又同香港差唔多, 仲要用港紙tim,
而好多好多ge生活習慣又好似大陸, li度有好多樓and鋪頭都保留左1個老香港, 舊中國ge印象, li樣野我係好buy ge,
有d唔同ge係, 係li度d人比起香港ge生活壓力低好多, d人都話, 唔1定要讀書law, 仲有d人成日都係好悠閒ge, 好多車, d人都成日唔駛行路, 又唔會有好多人用名牌, 比起香港好好多, 不過最令我驚訝ge係, li度d人衛生同安全常識相當低, 好似學生都可以揸車, d人d垃圾周圍丢, 搭的士見到d司機都唔攬安全帶ge, 不過d人ge服務態度都ok ar, 見到我地有老人家咁麻煩, 都好樂意寺serve我地, li樣野係幾好ge, 不過d野就比香港難減價好多la..

我地仲食左好多野ar, 好似豬爬飽la (婆婆讀音), 哈密x汁la, 花甲蟹煲, 好難食ge buffet etc…
其實此行仲有1個大收穫, 係令我同mummy daddy ge關係好左好多ar, 而我亦都見識到婆婆ge麻煩, 仲慘過帶1個細路ar~
不過mummy都不厭其煩, 好厲害ar

全程都有好多笑料law, mummy同婆婆就好似1對爆笑孖寶1樣, 周時都引我笑law…
hahahah

期待下次旅程~