2004-03-27 20:10:00Cindy

down..

我是否太小器呢?????
我妒嫉?
唔知呀...我唔想咁呀
fiona係我最好的朋友,rachel都係...但我見到rachel對fiona好d時...
就會不期然咁唔開心..會問點解rachel對佢好d..
可能事實唔係咁樣既,,,
我是否太在意自己呢....常常想別人對自己最好...我好唔想對人好的目的係想人地對我好囉...
我係咪唔識得去keep好友誼呢
我都唔知點解既,,
fiona生日有呀薯佢地同佢慶祝,又有rachel送chocolate,知道後我會唔開心既..
是否我太想自己
自己冇的時候就會要求
我想我呢樣要學fiona
記得佢舊年話同6a關係唔係咁好..
但而家咪幾好,,不是嗎?????
我係咪要學一下,唔好期望咁多......唔好咁多心....有時有d野,唔係表面睇上去係咁就係咁..唔係樣樣最好比在我一個人身上
我只好從我已有的知足,或我其實已擁有了好多人地冇什至是好想有的東西
我有好鍚我的爸爸媽媽...呢個不是已經好好了嗎,,,

我什樣才可以在這方面得到釋放呢..
求神?我連我自己係咪相信有神都未能定斷
help...
就當我而家祈禱..
我想得力,去克服我的心魔,自私
我想得到平靜,平安沒有妒嫉,沒有不好念頭
我想我可以真正做到先對人好而不要求別人回報....
愈大愈發覺自己其實很多問題,缺點,但一初我還未接納
有誰會聽我的, 教我什樣.........
一個字..down..