2004-03-17 11:10:57小氣會榮譽會長

【小氣會】~ 兩日一夜長洲之旅《二》

大約到七點鐘度,阿威,天耀,Sony,viola都入到長洲,我地去左惠康度買Beer同其他雜項野。過左一陣,魚蛋都黎到長洲。眾人哇哇哇入到屋之後,Sony,阿古,Gloria,汶仔係度打牌,而阿威,天耀,魚蛋,大佬,Viola就係度玩『電話傳情』遊戲。

講真真係唔知邊條粉腸諗埋d咁野,其實玩『Cume棉胎』,輸左果個要俾最先贏果個用隻腳扮電話放上塊面度,仲話要摔兩摔喎,摔你屎忽~~~仲唔夠嘔心核突咩…可憐既大佬因為大耐無玩,所以分別俾魚蛋部大水壺手機,阿威部3310,仲有死天耀果部跌過落屎坑既電話放上塊面度。天耀果部放上塊面度時,仲暖架!仲有少少濕濕地,仲有陣屎味tim呀!

(圖中見到既,就係魚蛋果部水壺,你地可以睇下,三隻手都遮唔晒佢隻腳架!)

我地玩左一陣之後,就上左去BBQ,而大佬同魚蛋就出左去買野俾古爹食。當佢地返到黎時,有人話viola同天耀嘈交喎,仲咸左出黎tim…原來當時係咁既…

Viola打電話俾大佬:『……買麵包呀…唔洗買咩咩咩喇……bababababaar~』
遠方既大佬就話:『唔洗買菜咩?……哦……okok……bababababaar』
跟住Viola身邊既阿威就話:『你俾我聽啦』
跟住Viola係電話度同大佬繼續:『Babababarr…bababbbaaar…』
天耀就發揮佢一生所餘無幾既男性魅力,好大聲講:『俾阿威講呀!』
可憐受驚既viola,就咁樣嚇到咸左出黎…不過都係好少事…初時大佬同魚蛋佢地以為同第『三』者有關tim...原來無料到~

燒完野食之後,我地影相,魚蛋就扮田雞跳高食烏蠅(佢學人玩單鋼,但係對腳失調,擺到成個八字波咁…)、天耀急尿,又懶落去柯,最後就俾人影左佢果『秋』小龍眼,不過睇相既應該唔會留意,因為直望會覺得果秋野似拉練頭多,所以耀耀唔洗擔心唷~~阿威、阿古、魚蛋又扮千手觀音,當然阿古個樣唔似啦,唔夠祥和之餘,仲有少少騡形喎…唉,真(舌)瀆神靈囉~我地成班又擺『無間道三』劇照,個個都勁神似,完全分唔出邊張真邊張假,不過大家可以留意相下方零零丁丁有個冬菇頭,唔多唔少,真係有d想煎吧落去…… =.=

大家就咁樣搞下搞下,到十一點左右,就落返去屋度,準備去探險喇…