2004-03-17 10:43:40小氣會榮譽會長

【小氣會】~ 兩日一夜長洲之旅《一》

小氣會終於係3月13日去左長洲啦,一團人由傻仔會長帶領下,玩左一個難忘既兩日一夜,不過我始終覺得,如果要玩,一定要玩夠3日兩夜先夠皮。起碼有一日度可以休息下嘛。

下午兩點鐘左右,第一批人仕包括阿古,Gloria,大佬同汶仔首先入去長洲租屋。入到去裡面之後,我地去搵屋租,不過對海景果邊已經無晒,當阿古問緊一間檔仔之際,大佬行左去後面問另外一間,

『有無對海架?』
個八婆話:『無啦,不過其他屋都好靚架。』
『我地有6-8個人,你俾d相我睇下啦』
個死八婆話:『好呀,你睇xxxx好靚xxx好叉靚xxxx真係好靚』
『咁幾多錢呀?』
個臭八婆話:『450蚊一晚』
『有d貴喎,可唔可以平d?不如你俾第2d相我睇…』
但賤婦話:『無喇,無喇,而家無相喇,無屋喇,你行埋一邊諗完先再講啦!』
我即是興都標屎:『你講咩話?我唔係睇緊咩?』
個死賤貨話:『我有客呀,你行埋一邊啦!』
Visting her lovely mother,剛剛阿古佢地返黎,叫我唔好出聲,活生生吞左成斤屎落肚…
最後我地租左二樓果間,但係裡面好差,所以我地就換左202房,唔錯架,有一條海景『啦』睇下架。

入到屋放低晒d野之後,我地等阿威佢地第二批入黎,等佢地果時我地去左食糖水,買BBQ要食既野。
當我地食糖水時,阿古叫左碗『香茫涼粉豆腐花』。上左糖水之後,個女人行埋黎同阿古講:

『你個碗野要落糖槳先甜架…』當時阿古佢已經將佢自已果碗唔甜既糖水大啖大啖塞入咀…
『……呀……我知呀……』阿古話,然後佢拎起支野,唧左好多糖漿落佢自已果碗度。
『呀~~ 唔好意思呀,我係好多咀架,唔洗理我架』個女人講完之後走都走唔切…

會長呀會長~~ 你知唔知好失禮架~~~ 唔知道可以加糖漿咪衰衰地認左佢囉~~ 咁樣我地點跟你出黎行走肛門呀?