2007-07-03 23:20:54薯ㄚ0nの

天河体育中心..

今日ON鸠鸠..
所以想稳D野做..
就同D FAN 去左天河打波..
2点几打到晚上9点几先翻..

本来都打得好好好赞噶...
好爽..
但系7点几的时候.
扫庆了...
打下打下同个死高老捞头...
闹教..
佢同我抢波跟住推我出界..我差五多出街既时候..转身一个波车落佢只脚度..
佢出界了..点知佢仲老hi hi甘.指住我...
我米好嬲甘叼佢罗!!
我话"你妈hi..你这么狼死和我抢球..还推我出界..你还说我出?你妈个hi"
跟住佢就话"你说谁..你说谁妈hi"
跟住我就话"谁问就说谁!!!"
跟住佢就指住我..只手指当时距离我只有0.几厘米..
差D打交噶拉.
后来有人行过离阻止..
所以无打...
嬲閪到我..搞到无晒FEEL...
跟住就无打了..搭地铁翻归!!!