2007-03-09 02:28:03siuchinggg*

朋友*

 今日講既題目系 朋友*

最近的時間表排得滿滿的
 要返學 行街 食飯

同饅魚和好了 是開心的
 每天差不多都會見面
都好像以往一樣

其實 多一個朋友好過多一個敵人
 我很深信這句說話
會有人認同嗎?

可是 做朋友很容易
 但做一個好既朋友則很難
我自問不是一個很好的朋友
 但至少我會拎個心出泥同人做朋友

最近 可能同饅魚和好了
 跟suky又搵返
每天都沒有時間去做自己野
 沒有自己諗野 沒有傾很多的電話

就系因為咁 我跟我一些朋友疏遠了
 其實我每天都好想快d返屋企
打電話給朋友們 可惜回到家時已太夜了

很掛念我的利SIU霖 很掛念siukwan
 我沒有忘記你們啊 我還很想念你們
其實 你們也可以找我啊
 朋友 需要常常搵嗎
不常找大家就不是朋友嗎?

很久沒有見利SIU霖了 miz
 幾時再一齊去桃源tea 幾時再上你屋企食飯呢
一定會再機會的 =]
 因為妳是我的6年ma >3<

siukwan 又開始遠了嗎
 我想 是掛..
不敢再想了
 有空 再一起食飯na =]

iris wu 小姐 siu靖好掛住妳
  等多一排我們就會再通電啊’
 讀書努力d 仲有 吾好食咁多野na 哈哈

   不打了 希望每天開心
         讀書可以努力
     就可以了