2005-09-27 04:07:36siuchinggg*

916 - 926* 為何永遠放不低? =*[

好懶惰好懶惰*
懶惰得不打我愛的新聞台了..
差勁得很.. =[

9月16*
返學* 放學..
返屋企換33,,執下D眼耳口鼻*
去CWB搵諾諾* 一齊補MATHS*

補完,,十分氣餒*
乜都吾識*.. 系度發晒夢咁..
浪費金錢,, =[[
之後同諾諾食野* 返屋企*

約左饅魚出泥*
去左佢個FD屋企* 睇住饅魚醉*
個心好痛,, 但系我自己吾知点幫佢*
覚得自己好無用*

之後 諗住走 竟然
系陌生地方訓著左.. =V=

9月17*
訓到10点幾到* 成屋人醒晒..
之後一齊去左食野* 同饅魚兩個返柴灣
因為我要執執個衰樣* XDD

呀珊上左泥一陣* 同饅魚去左CWB*
同饅魚去左行街街,, 同饅魚周圍玩
去左CITYSUPER玩眼鏡* 去左宜家周圍癲
周圍笑,, 影左好多相相* XD
好快樂好快樂* =]]

之後返屋企,, 做過D乜冇人記得*

9月18*
吾記得幾点起左身*
去左沙田補GEOG*
同諾諾,,蘇珊HEA左陣* 佢地陪我食埋野我就走喇*

為左等饅魚* 自己去左又一行街*..
等左陣,, 就過MK搵饅魚喇*
成日都見到饅魚.. 好開心好開心 =]

同饅魚系旺中行街* 買左D野俾人,,
希望佢收到會好開心* =]

之後返左屋企先* 因為我D屋企全部泥我屋企食飯*
我好快咁食完* 同兩個表姨甥入左我房玩,,
系度玩我隻BARBIE* =V= 系度除晒佢D 33* XPP
同佢地兩個細路女影相相* 好得E,, =]

夜晚同饅魚去左藍灣坐*
好白痴好白痴,, 系咁傾計仔* =]
点知有人撩 =V= 真系屎滾 XPP
之後坐到吾記得左幾点,, 返屋企訓*

今日又見到呀B,,吾系咁開心* =[

呢個中秋有饅魚,, 已足夠了*

9月19*
又吾記得左幾点起身*

出左去搵諾諾同埋梁B*
去左坪石食野* 同埋傾計仔 =]
之後同諾諾去左九龍灣補ENG*
買埋野食同野飲,, 個呀KEN SIR教得幾好呀 =]

之後同諾諾買左D野,, 就返柴灣同女麻女麻食野*
我地就去左維園睇花燈* 都幾靚GA*
我同女麻女麻都睇到好開心* =]

之後 就返屋企LUUU*

9月20*
返學* 系吾記得有乜做過咁,,

放學* 同諾諾去左中央話做功課溫書
点知去左傾計* =V=
不過傾得好開心 =]

9月21*
返學* 都依然吾記做過乜,, =O=

放學* 同諾諾去左MK幫何志樺買1080*
之後我地去左金鐘*
系M記坐* 開心開心同開心,, =]

系AGNES B 睇中左個袋* 好想要好想要,, XPP

9月22*
返學... 都吾記得做過乜..
淨系記得好悶好悶同好悶*

放學* 同諾諾去左精工* 陪我買1080* =]
之後去左中央傾計*
我地去左TIMES間M記坐,, =]

之後我返屋企*..

9月23*
放學的時候去左HALL度睇野*
之後返班房幫手整壁報*

同諾諾去左CWB補MATHS*
補到一半就左去,,
之後吾記得左去左邊.. =V=

返屋企訓教.. =V=

9月24*
去左賣旗* 落大雨,,好炆 =[
賣賣下見到太陽* 好開心好開心,,

同梁子去左M記食早餐 =]
傾計仔,, 好好笑好開心*

返屋企同執好個樣*
去CWB搵諾諾同佢個FD*
去左仙跡岩食野.. 之後去左西環..
去左諾諾間教會* 感覚很新鮮,, =]

同諾諾去返CWB* 去左TIMES間M記食野傾計仔*
之後佢個FD都泥埋* 多謝妳地兩個聽我訴苦*
感激感激* =]]

9月25*
去左沙田同諾諾,,梁子同蘇珊補GEOG*
補完去左一間好抵既野度食LUNCH*
系咁影相* 好白痴 XDD

之後同佢地坐左陣*
就搭火車走喇,, 我同蘇珊系九龍塘落先*
之後同蘇珊去左又一度行街,,傾計仔咁*
点知同SIUTT發生左D事* 吾想再講,, =[

吾開心地回家* 食飯*
到夜晚同SIUTT傾電,, 冇事*

之後收線訓教* =]

9月26*
返學* 自MATHS有休息之後成日都訓死左 =V=
好似好渴睡咁* XPP

放學* 同諾諾,,蘇珊去左補ENG*
果個ROGER把聲勁似林海峰* 勁好笑* XDD
之後去左KFC食野* 食得幾開心,,
淨系知我地個個都好飽* =]]
之後傾計仔,, 傾到10点到回家*

夜晚,, 同諾諾,,梁子同梁B駁俾蘇珊講 [[生日快樂*]]
之後吾知做過乜* =V=

蘇珊* 927 [生日快樂*] =]


終於打完咁多日既日記* =]

呢排真系有好多開心吾開心*
始終最吾開心既* 而家系9月*
而家仲系927* 不開心不開心,,

我和她不經不覚已相識了一年*
如果她當初不拋棄我 我想 今天我們已慶祝我們的一年了*
但是 不是我的 就不是我的*
她 始終已屬於別人了,,

她 是我拍這麼多次的拖 我最愛最愛的那位*
由9月開始 如是我的朋友 其實 已知我出現了問題
到9月的一刻 令我想起她
請不要怪我 我也不想 就當 這是我的傷心月吧*

今天 是9月27* 不開心不開心
不想說話* 不想笑* 不想有任何的事*
希望 9月27 至到10月16號度..
我的朋友可以暫時錫住我先,, 求任何人可要給我刺激
我就要崩潰了* 好辛苦好辛苦*
原來 愛一個人會那麼苦* 我想,,
我寧願吃我不愛的苦瓜也會更開心*

不想在這兒多說* 希望你地可以錫住我呀*

同梓潼嗌交.. 說要 舉10隻手指說放棄*
幸好 到最後也沒有事,,

但是 我真的不懂說* 希望我說的妳能做到吧*
但是 妳的XANGA真是令我心傷* =[[[

最近 關於朋友的,, 也令我煩惱*
詳細不想多說*

希望她 不是我們所想的,,
可怕的* =[

好似好多日冇見條饅魚* 好掛住佢,,
妳千祈吾記得我地既秘密呀* =]]

我就是不得不愛 這條王饅魚* XPP

最近 同諾諾成日放學都日日一齊*
好開心好開心* 希望我地之後都系咁喇,, =]

太累了 太累了 不再飛天遁地*
好想自己一個自閉一下..
不說了* =[