2004-11-24 13:57:36尚未設定

今天起...

以下一連串計劃, 唔...真係要的起心肝

戒餅 -- 唔可以再瘋狂食餅, office櫃桶嘅chips ahoy, 花生m&m, 粒粒威化, meiji dark chocolate, 忍痛捐出嚟

擇日做矯視 -- 前排隻眼成日跳吓跳吓, 都帶咗差唔多十年con, 我好驚好似fiona有什麼新增血管...我唔想做靜書

delete呢個台 -- 打嘅嘢都係洩露行蹤多, no la~ 同埋成日好難upload啲嘢, 尋晚林全話我俾著佢都唔覆, 我應該收番啲說話, 但係咩都revise唔到, 我又要趕住瞓覺...

學吓畫嘢 -- 書到用時...死得啦~ 其實我唔係一個小小merchandiser咁簡單, 都唔明點解揀著我...

不呼喝同事 -- 我一技獨秀咁打晒啲嘢俾人delete咗, 唔覺意bilibala咁鬧人... 媽媽都話我唔好咁對兩位男同事呼呼喝喝, 佢地就我先唔嬲我咋~

斯文斯文 -- 我著的高踭高過人, 呢排少咗著波鞋, good~ 好開始, 費事好似個細路咁周圍彈啦~ 要去學樣女仔啲嘅嘢, 插花希望唔悶啩~

擠晒啲黑頭 -- 皮膚都ok好吖, 上次請我番嚟嘅HR Jenny都忍唔住去摸吓, 冇理由個隻士多啤梨鼻阻住晒

P.S.成日當咗公司嘅媽媽係屋企嘅媽咪, 話咗佢知我收到sms喇, 佢問我覺我點, 我話有點唔好受, 好衰咁~ 媽媽叫我唔好再惹人地喇, 可能人地有新女朋友, 不知幾開心, Michelle仲話, 人地係唔得閒先唔記得覆我咋~ (係啦, 應該係)