2004-11-23 22:16:58尚未設定

點解冇"noted"?

我地Merchan.Team愈來愈似一家人, 媽媽都幾緊張我嘅感情生活

"有冇收到noted?"媽媽
"冇呀~ 咁我係by icq架嘛, 唔通追加一個e-mail, 叫人地cnfrm recv.咯喎~"史東

今日lunch得我同Michelle stay喺office, Michelle係1月26日生日嘅女仔, 我地兩個水瓶女孩有好多相似嘅地方, 好怕煩, 硬掘掘, 連鬧人嘅說話都一樣... 佢之前話過我知, 佢個ex係8月3日生日, 哈哈, 我地兩個都一齊爆笑, 似得好交關. 佢同ex係嗌完一場大交之後, 大家再冇搵大家, 就係咁完... 聽完之後, 得個"吓"字, 原來可以就咁就over.

無疾而終, 原來就係呢一隻.