2004-11-22 23:00:33尚未設定

永遠的第一天

吁~又到星期一

今日好似做咗好多嘢...DEL.4最後一組KNITWEAR試完FIT, SS05' DEL.1 WOVEN(我跟嘅唯一一組WOVEN)又可以出BULK SHEET, APPROVED幾件辦, 對咗PACKING LIST

當人地好自豪咁同兩位DESIGNER講
"喂, 呢組WOVEN都係我架, 我而家染指埋WOVEN"

媽媽即刻插咀"係呀, 佢遲啲做埋xxxxxxxx, 萬眾期待呀!"

媽媽洩露咗俾我知, 但未正式implement, 好驚添!

六點幾林全打嚟, 話佢今日同Alison, 臻臻食lunch, 有人撩去shengzhen揼骨, 我聽到即刻好雀躍

"吓?! 會點架? 係咪會好好玩, 好呀好呀!!!"
林全"你都唔駛咁嘅鵪鶉聲架!"
"我未試過架~"
"叫埋你xx囉~"
"no more la!"
"點解嘅?"

下刪好多隻字
但係林全提議我應該send e-mail, 等人地可以reply "WELL NOTED, 但最緊要W/ THX!" 不過人地唔reply我都冇偈架!

我傾完電話之後, 身後嘅人即刻
"記住唔好lock頸呀"Ivan
"why?"史東
"唔識就力可能扭親條頸, 會死人架!"媽媽
"係...咁我剩係俾人掂我隻腳喇"史東

放工同Jerry一齊去CWB行街, 我同佢一齊出門口, 經過俾Patti同Benny話
"你地拍拖呀!"
話口未完, 佢地又話
"原來後面又有一對"
係Ivan同Maggie, Ivan仲要好唔識趣話
"忘年戀~"
Maggie好激動咁講
"你講咩?你覺得我大你好多咩?"

"我不嬲都好有儀態, 一講到呢一D, 搞到我鬼咁緊張, baba baba ba..."

係啦, 愈來愈覺得Maggie唔係想像中咁高貴. 我今日去完toilet, Benny又去完, 但入咗我嗰格度攞廁紙, 咁啱兩個人一齊喺同一個廁格, Maggie見到我地兩個喺裡面, 就用好搞笑嘅眼神望住, 真係好似做戲嗰啲誤會.

唔知點解次次有啲嘢, 都俾佢撞破, 佢都話佢係我尅星!