2004-11-20 23:15:42尚未設定

hi all girls,

今日媽媽幫我問HR嘅Rebecca, 我同Michelle仲有Jerry有幾多日annual leave, 原來計計吓都有5日, 每年只可以帶3日, 所以我同Michelle都夾咗放每個Sat至到年尾, Ivan聽到我地話放假就忍唔住講

"咁呢度咪好靜?!"

係呀, 我係好有作用架~

*(阿Chris叫Rebecca做Re-beggar, 笑死我地; 今日又帶咗個假髮, 髮型係<超級學校霸王裡面許志安個技安飛機頭, 我唔想再望到呀~)

老闆失驚無神彈個e-mail俾各女同事, "hi all girls, ...."
attchmnt係 Biotherm 嘅staff purchase list, 嘩~員工價嚟架, 仲要係三折左右, 我地班女仔即刻好雀躍, 啱呀, 我支 NARS foundation 差唔多用完, 原本想試GIORGIO ARMANI, 但Biotherm而家都係$45, 梗係用佢啦~個mask都係$80, 睇到我地嘩嘩聲. 不過老闆Victoria後補多個e-mail叫我地唔好spread around, 話晒俾discount嗰個係佢個friend, 費事唱通街啦!

放工同媽媽, Ivan, Michelle, Jerry去食嘢, 我同媽媽之後就去LANGHAM嘅bread n butter flap ship, 因為要帶幾件"名貴時裝"落舖. 朗豪坊多人到爆, 奇奇怪怪咁, 頂樓就係旺角舖仔, 中間就大型chain store(包括bnb啦!)下面就係細得離奇嘅SEIBU. 尋日Victoria出咗個e-mail俾各同事, 話雖然個商場merchan.mix is not so great, 但可以去望望, 終於明點解.

喺bnb flap ship 體察一陣, 我同媽媽都幫襯咗, 佢買我負責嘅knitwear, 我買咗件喺office已經試過嘅tunic. 因為星期二嗰日瘋狂試咗十萬件衫, 做咗半日哎吔in-house model, 件件都想買, Ivan即刻同我講

"唔好買啦, 遲啲俾你啦"
媽媽即刻講"你睇Ivan幾鍚你, 仲有Jerry, 佢地兩個都好鍚你架~等你成日窒佢地, 佢地見你細讓你咋~"

我知吖, 上次試完件BLANK嘅衛衣話想要, Jerry都送咗件俾我. 但佢之前先話如果我高番一呎同唔好咁bilibala, 我都會係好索喎. 即係有人而家嫌我嘈啦, 睇吓我遲啲放幾日假, 你地聽唔見我把聲就知我有幾好~

喺LANGHAM行番落G/F, 攞埋Biotherm leaflet, 就功成身退喇~