2004-11-14 18:28:23尚未設定

請保持聯絡

working sat, 半晝都過得好快. Michelle話佢個friend約咗我個朋友MON. 去香港站個舖位
michelle"你會唔會去?"
史東"梗係唔會啦~, 咁你呢?"
michelle耍晒頭"唔會, 我唔會去"
"兩個middle-men都唔去, 唔知佢地點相認呢?"

放工同媽媽&michelle去咗IFC, 諗住行吓ZARA, 阿yan話有啲fur fur嘢好抵嘛. 兜咗IFC一陣, 我同媽媽搭船過番TST. 行多陣街, 佢陪我到陪到1900, 我就去Fat Angelo's會CIJ舊同事.

Fiona做咗激光矯視, 當佢講完個過程, 我諗在坐冇人敢去做手術. 原來阿Comb都試過benetint, 嗰陣有雜誌都講過, 隻胭脂搽上塊面之後, 會因應個人體溫變色, 我同maggie都好期待. 阿Lee好大食, 塊面咁大嘅餐包都隊兩個. 阿康明明話喺outlook度話唔會遲, 因為禮拜六off, 唓, 又係遲. 佢地好驚訝我將條skirt"憂"上心口當dress, 咁我覺得咁樣好睇啲呀嘛~

食完飯, Edith, Fiona同阿Comb走先, 我同Maggie, Polly, 阿康, Lee去唱K. 喺的士度, 佢地話Joseph番咗香港

Lee "我喺bar度撞到佢"
Polly "我冇話佢知我地今日出嚟, 剩係問佢今晚得唔得閒, 佢話唔得, 佢要同霆峰影相影到11點, 咁聽晚呢, 佢要同Twins影到12點"

可能要等佢番香港要唔係公幹先約到出嚟...