2004-11-13 02:18:42尚未設定

屬於70年代的Klimtt

今日開咗個lunch meeting, 我最唔鍾意一路食嘢一路講嘢, 同我壇knit冇乜矱, 可以唔駛講. 當要各人發表嘅時候, 我地係咁擺Jerry上檯, 而家諗番佢都幾慘. (ORDER PIZZA BOX, 老闆俾錢, 又可以慳番~)

Friday Nite同Klimtt去鳳城食飯, 林全要OT, 唯有我地5個女仔拱照Klimtt. Alison同菠菜成日喺度扮司徒瑞祈喺四葉草嘅陽光笑容, 超似, Alison仲要好記得啲對白, 係咁嗌Mia. 我地好多動作都想做, BBQ, HOT POT, K BUFFET..., 天氣涼咗就好想一大班人一齊.

<東地>登咗"班長"同葛民輝一齊嘅食照, 點解個eight woman會同阿葛一齊?! 仲要俾我認出間食店係喺我公司附近?!

我尋日一個好辛苦去摷生日禮物, 好難搵啲嘢啱又物質又平實嘅Klimtt, 最後買咗GARCON 嘅Coins Bag. 如果有多一個我自己都想買. 大家都好滿意呢份gift. 之後林全嘅我地finish晒先嚟, 派咗幾個英倫手信, key ring...咁少嘅...

可憐嘅林全未食din, 陪佢去紅螞蟻, 我地飲嘢. 聽日同舊同事去din+K, Alison係咁叫我唔好去Fat Angelo's, 唉, 如果我book到ruby tuesday你估我唔想咩, 又有25% 同 50% off coupon, 但full晒, 一大班人最緊要坐得舒服...

我地講咗好多學術性嘅嘢, printing 同有關yarn嘅嘢, 可以喺呢方面交流吓都好得意. Alison有得visit SGS, 都幾好玩, 正如我唔去Fty visit都唔知人地technical方面嘅嘢一樣~ 之前我同YAN, 臻臻, 我再夾埋Maggie上網買Benefit嘅"benetint", 因為seasonal special offer shipping cost先有平, 阿yan日日check住UPS嘅Air Waybill, 好想快啲收到. 到時我地嘅面色就會一樣, 好搞笑~

*公司有新安排, 阿媽媽已經暗中同我洩漏咗少少, 又驚又喜囉, 我都剩係講住俾itc friend知咋~