2004-11-09 21:12:45尚未設定

失禮死人~

搞緊SS05', 開季就會好忙好忙... 一向做開knitwear, 但spring summer會有幾多款啫?! 所以自告奮勇同媽媽講想跟埋woven, 學多樣嘢咪多樣嘢旁身, 絕對係好事. Ivan聽到都話叫我過一兩款俾佢, ITC人果然係上進啲嘅~

經歷咗幾個Delivery後, box file嘅數量已經多到腳底都擺唔晒. 晏晝踎低摷嘢嘅時候, 一時失重心成個人坐低咗, 都未識反應掛住笑嗰陣, 阿Ivan問

"搞乜鬼呀你?!"

話口未完就雙手扶起我, 我又笑到腳軟都企唔到, 佢都好難做

媽媽"阿Ivan算好人, 唔扶你又好冇風度, 扶你又會俾人話搏幪"

Michelle" 我剩係覺得好似啲家長喺遊樂場抱起啲細路"

史東"唔好扶我吖嘛, 我掛住笑所以先唔起身住, 坐一陣就自己識起番身啦! 好鬼死尷尬架嘛!!!"