2004-11-02 23:55:33尚未設定

過度活躍

呢度啲男同事愈來愈有問題, 自從Ivan嚟咗, Jerry鬼整咁活潑. 一朝早唔知食咗咩藥, 收到條豹紋帶, 走嚟箍住人地個頭




Jerry"不如你扮百變梅姐吖, 佢有期個造型係咁架~"
史東"<愛將>嗰期, 看世界到處戰火正蔓延..."

我點解會同佢地一齊顛架!

晏晝又有位傻同事, Ivan行過人地個位, 無啦啦搵個膠袋笠住我個頭, 成個過程好smooth, 我又冇掙扎, 從容不迫咁除番出嚟. 原來佢都顛架, 等我仲同啲朋友仔講佢係我呢度好定性, 假象假象

差唔多放工, 走去吹阿Chris俾個layout, 我又傻更更同佢玩借位撩鼻屎, 我教佢有隻側面像真度好高. 佢示範個正面俾我睇

史東"我睇到你隻手指尾, 唔得呀, 呢個穿崩"
Chris"咁呢個呢?"
史東"呢個得, 呢個似呀!"
Chris"梗係啦, 我真係塞咗隻手指入去吖嘛~"

咦~