2004-11-02 00:27:51尚未設定

Del.3

F/W04' 第3期開始落貨, 而家自己一手一腳搞, 都做咗一段日子, 明明地個遊戲點玩, 除咗外在因素, 其他都run得ok smooth

今日冇gel頭, 最重要係頭髮長咗啲, 撻晒落嚟, 同事們原來一直都唔知我啲"陰"係有輕微"冼樸", 咁我平時又將啲頭髮撥埋一邊, 所以佢地唔多覺, 以為我又轉新look(呢類事件at least一個禮拜發生一次, 原來頭髮飛唔飛揚係爭好遠~)

又俾人重提我去fty visit時瞓覺, 唔講唔知, 媽媽話女仔唔可以坐裁床架, 話會裁布嗰陣流蚊飯喎~

近排好似所以文章都關於公司嘢, 基本上一日都有10個鐘留喺office, 7成係放工之後自願性留低. 今日唔知做乜, 1930未到merchan.team已走剩Jerry, Ivan同我, 佢地一話走, 嚇到我拿拿臨熄電腦, 叫佢地等埋我行.

我係從來唔會做最後一個架嘛~