2005-03-13 14:09:06尚未設定

Saturday,12 March

聼講今日天氣由早晨到夜晚~溫度有較大轉變~
21降到12度?
waa..ar~

今日同Raymond約左係尖沙咀唱K~
話説已經one week無見面了~
好掛住佢傢~
唔知佢有無發覺我係一個星期前
同今日
有無唔同左呢?~
我話個樣啊~瞧睟了ar~

跟住就賠佢返學校上堂~
我就溫下書~聼下歌~瞌下眼訓~send下messages~
佢就好認真甘聼下書~問下書~

好快就過左3個鐘~
落左堂之後佢就復返佢媽咪電話~
O~ic
佢媽咪話想打邊爐~講講下話問我去唔去~
嘩~講真有d驚~
未有心理準備去佢family ar~
最後都有去~

原來佢媽咪係甘靚女ge~
講野好得意又幾風趣丫~
Raymond~你似你媽咪一半都好啊~哈哈..
9點鐘都夜了~送埋我返去又再返屋企~
都幾傷神~最後11點半Raymond至返到屋企~